Bird

内蒙古呼和浩特 爱好食物,摄影,设计,社论等的杂食者,Slasher
Flightless Bird, American Mouth (Wedding Version) - Iron & Wine

Sailorsheavenmusic:

*玄水之上暮光之城唯一有真正触动我的地方,就是放着这首歌的时候,贝拉踩在爱德华的脚上跳舞,周围灯火辉煌,流光溢彩,俊男美女,柔情万种,"Have I found you?Have I found you?",“我的珍宝啊我的爱人,我终于找到你了么?”爱德华说和我度过美好的一生还不够么?那一刻真是觉得温情极了。

Flightless Bird, American Mouth

I was a quick wet boy
我是一个贫穷的男人
Diving too deep for coins
为了生活苦苦的追寻
All of your street light eyes
城市冰冷的物质眼神
Wide on my plastic toys
肆无忌惮打量我的天真
And when the cops closed the fair
当世界再无公平二字
I cut my long baby hair
我痛心斩断我的幼稚
Stole me a dog-eared map
唯一的路途也已迷失
And called for you everywhere
到处呼唤你的名字
Have I found you?
我是否找到了你?
Flightless bird, jealous, weeping
破碎的梦想,充满了妒忌,回荡着哭泣
Or lost you?
还是失去了你?
American mouth
自由的宣言
Big pill looming
都成了泡沫般的回忆
Now I'm a fat house cat
我是一个一无是处的家伙
Nursing my sore blunt tongue
舔着伤口缩回自己的小窝
Watching the warm poison rats
透过与现实的厚厚隔膜
Curl through the wide fence cracks
看着恶心的人一一走过
Pissing on magazine photos
他们搔首弄姿的炫耀自我
Those fishing lures thrown in the cold and clean
肮脏的交易如此冰冷清澈
Blood of Christ mountain stream
让善良与仁慈血流成河
Have I found you?
我是否找到了你?
Flightless bird, grounded bleeding
破碎的梦想,渐渐失落,渗着鲜血
Or lost you?
还是失去了你?
American mouth
自由的宣言
Big pill, stuck going down
夸张的承诺,不再执着

评论

热度(12)